23 august 2012

Pacea


Prietene! Voi prin cuvântul
pace deseori înţelegeţi cu totul altceva decât Eu. Pacea pe care voi doriţi, în realitate este la Mine. Dar în răndurile voastre această pace nu este cunoscută.
Pacea Mea poate fi dobăndită prin luptă, şi prin luptă poate fi păstrată. Dar în această luptă nu moare nimeni şi nimic, doar acele dorinţe egoiste, care încearcă să valideze ori învingerea celorlalţi, ori confortul propriei lene.
Deci aici este vorba despre lupta împotriva acelor dorinţe, care nu conduc spre Mine proprietarul acestor dorinţe, ci determină ideologizarea dorinţelor egoiste.
Ţi-am amintit deja cu o altă ocazie, că deţinerea păcii Mele este o asemenea latură victorioasă, unde niciodată nu se odihnesc armele, unde întotdeauna, toate armele operează. Asta am exprimat la vremea respectivă prin cuvintele: fiţi vigilenţi, aveţi grijă!
Deci aceste cuvinte sunt acele arme, care nu sunt osăndite spre ruginire în viaţa acelora, care vor să dobăndească şi să păstreze pacea Mea.
Nici pe departe nu este vorba aici de o luptă exterioară! Este vorba despre faptul că dorinţa de egoism din voi este VIEŢUITOARE. Tu eşti acela."  (Vocea - 1/59)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu