21 august 2012

Despre senzaţia de inferioritate


Doamne! O surioară de-a mea adolescentă aduce în faţa Ta senzaţia ei de inferioritate.
VOCEA: „Draga Mea copilă! Înţeleg foarte bine problema ta. Dorinţa inimii tale este ca, deja pe acest pămănt, să trăieşti căt mai mult din acel rai, pentru care Te-am creat. Pentru că şti, că Te iubesc foarte mult, că eşti foarte important pentru Mine, nu înţelegi, de ce nu eşti aşa de important şi pentru alţii. Mai ales acelora care sunt de aceeaşi vârstă cu tine.
Asta are mai multe cauze. Prima este, că nici Eu nu sunt important pentru ei, deşi şi ei trăiesc din iubirea Mea. A doua este că nici ţie nu sunt atât de important, precum ar trebui să fiu pe drept. Şi asta nu este greşeala Mea! În tine încă persistă mult, ca Eu să trăiesc pentru tine, şi nu ca tu să trăieşti pentru Mine.
Trebuie să te ocupi mai mult cu faptul, să nu confunzi rolurile. Tu eşti asemenea lui Dumnezeu, dar Dumnezeul Eu sunt. Eu, care vreau să trăiesc şi pentru tine în mod direct, dar şi prin intermediul oamenilor. La asta sunt capabil doar în măsura în care tu trăieşti pentru Mine şi în mod direct /cu rugăciune de recunoştinţă/, şi prin intermediul oamenilor /în serviabilitate/.
Şi cănd vezi, că prietenele tale au mai mult succes, la asta pot spune doar: AŞTEAPTĂ SFĂRŞITUL! Crede-Mă, Eu nu fac selecţie între oameni. Cui i-am dat mai mult în ceva, şi cer mai mult. Toţi trebuie să plătească pentru ce fac. În egală măsură atât părinţii tăi, căt şi bebeluşul născut azi. Crede-Mă, şi pe tine Te-am creat pentru Mine, pentru că un bine mai mare nu am putut face pentru tine.
Pe nimeni nu iubesc aşa cum te iubesc pe tine. Dacă aş iubi pe cineva ca pe tine, ar exista două din tine. Crede-Mă, trăieşti din iubirea Mea! Aceasta este partea Mea în relaţia dintre noi doi. Partea ta este, să trăieşti pentru Mine. Sau mai bine spun aşa: trăieşte din pricina Mea. Pentru Mine, din cauza Mea fă ceea ce ţi se cere acasă. Oferă-Mi munca ta, învăţarea ta, distracţia ta. Arată-Mi că nu sunt indiferent pentru tine.
Duhul Meu lucrează în tine. Nu neglija rugăciunea în limbi, a cărei valoare încă nici nu poţi concepe. Duhul Meu vrea să clădească pe tine în interior. Ceea ce acum crezi că-ţi lipseşte, că nu există un interes aşa de mare în direcţia ta, la asta spun, că o să fie chiar povară acel interes imens pentru tine, dacă laşi, soliciţi în continuare dirijarea Duhului Meu.
Dacă nu te sustragi de sub influenţa Mea, atunci însuşirile tale carismatice vor aduce fructe multe şi nesfărşite într-u gloria Mea, şi într-u pacea ta sufletească fericită.” (Vocea - 1/54)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu