01 octombrie 2012

Despre veneraţia Mariei


Prietene! Mama Mea într-adevăr a trăit pentru Mine, şi trăieşte şi acum. Pentru Ea este foarte importantă fiecare manifestare a Mea. Ştie, că şi în diferitele veşminte, Eu sunt acelaşi. Când spun că trăieşte pentru Mine, atunci prin asta trebuie înţeles că se identifică total cu intenţia şi scopul Meu. Tocmai de aceea veneraţia Mariei, dacă nu este direcţionată împotriva cuiva, atunci pe Mine vrea să accepte cu alţii. Din păcate poate fi direcţionată împotriva altora. Da. Chiar şi veneraţia Mea poate fi direcţionată împotriva altora.
Procesiunile în general nu sunt direcţionate împotriva altora, doar pot fi în defavoarea altora. Nu pe Mine Mă arată cu ocazia procesiunii, ci depun în general mărturie alături de Mine. Cel puţin asta ar trebui să se întâmple
Nici veneraţia Mariei nu pe Mine vrea să Mă umbrească, ci din cauza Mea se bucură de Mama Mea. Orice om cu judecată normală ştie, şi Mama Mea ştie mult mai bine, că numai dorită Mie este, cine este.
Cine vrea să discrediteze pe Mama Mea, acela Mă jigneşte pe Mine. Cine vrea să discrediteze pe Mine, acela nu înţelege pe Maria.
Fără îndoială sunt care nu doresc veneraţia Mariei. Nici Mama Mea nu doreşte. Dar cine doreşte, acela cu asta nu face rău Mie.
Orice veneraţie este bună. Şi veneraţia Mariei. Cea ce este bun, să nu rănească pe nimeni. Dacă cineva nu simte nevoia acestei veneraţii, nu este problemă. Nu este problemă câtă vreme nu se supără pe alţii din această cauză. Cel mai important este relaţia directă cu Mine? NU! Cel mai important este IUBIREA.
În orice caz este întors pe dos dacă veneraţia Mariei dă prilej pentru cineva să fie neiubitor, lipsit de tact faţă de cineva.
Nu faceţi o mişcare din veneraţia Mariei. Nici din veneraţia Mea. Orice mişcare poartă în el o trăsătură de excludere. Excluderea are drept de existenţă doar acolo, unde trebuie negat RĂUL. Veneraţia Marie nu este rea, şi nici faptul că cineva nu doreşte veneraţia Mariei, deoarece nu poate avea valoare în sine.”  (Vocea - 1/80)

17 comentarii:

  1. Este ISUS HRISTOS pe USA noastra eu parintii sotul sintem in juramant text masoretic imparteala grefier cu extrase si plame si obiecte si succesiune viata si acte, foi matricole scoli steno, distinctii premii toate afacerile,sintem in juramant text masoretic cu ISUS sa faca ISUS imparteala sa aiba rauri de daruri immit de la mine legamant muz.BLID/SACERD....sarpe GLICON ca mine 1900-vesnic toti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa se implineasca cererile si trei dorinte bune ale noastre sa fie semnele pe chip mantra miros si restul urme toti pomenitii vesnic[sa aiba reteaua mea comerciala sintem legionari comunisti greco-catolici pe tabela bisericeasca semnat toti[sa stiim frenologic toti psihologia mea 1900-vesnic[sa aiba toti meseria mea fix cantar C/MCT /3 1900-vesnic sa stiim ce ruleaza la PARTID,sa aiba agricultura mea vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sint chemati Sovinii alb cu negru, sa aiba darul cartii mele negre meseria mea folclor, unde sa stie ce vor numere adrese notariale calendarul ce le da[sa aiba cartea in pom 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. Sint brandul nostru complet comercial inscris in CARTA FUNCIARA MARMOROSCH BANK si SOCIETATEA ASTRA ROL FUNCIAR toti[6] sinecura CEC /PTTR/DEPOZIT NOTARIAL/SINDICAT/C.A.R/STARETIE/SOVROM C.A.P/ARMATA APV /BERD/BRD/AGRICOLA/1900-etern si vesnic multumim Doamne pentru ce nea-i dat....vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este ziarul meu,cu cariera, cartile, cu analfabetismul meu SOVIN[Darul meu cu blogul fericiticeiprigoniti.ro,documentat OJCPI[SEMANATORISM Eventist],la banca Marmorosch Bank si Societatea Astra Romana 1900-vesnic impartit[6] vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sint ,, Actele,, noastre[6] la banca MARMOROSCH,, si SOCIETATEA ASTRA ROMANA 1900-vesnic sint in DOCUMENT TIPIZAT 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este creierul meu cibernetic cu meseria mea, naturale la ASTRA ROMANA si MARMOROSCH BANK iscalesc chitanta sa fie ai lor UZPR cu toata arhiva mea gratis istorie antebelica[da sint ai lor vesnic] 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sint implinite cererile noastre PTTR/1900-vesnic sa-i dea in judecata la nebuni chemati marturi toate rugaciunile mele PTTR postarul MAR, numarul corespondenta ce vine cu cine se judeca pe ce[locul sa-l stie PTTR ]vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sint actele noastre in DOCUMENTE TIPIZATE PTTR[6 ]1900-etern si vesnic[numerele post.Mar vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. Este TABLA mea LEGIONARA ROSIE FLAMURA, drapel negru bisericesc la,, labagisti,, stenodiacritic 1900-vesnic[iscalesc chitanta sa fie ai lor vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  11. Aia este toata fapta mea bisericeasca de patriarh ijcmer rosu 1900-vesnic R.M cnp, vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Este PLANUL meu CADASTRU,, Garnizoana de RECRUTI,, DRAGANESTI,, 7000 franci banca franceza anual, la noi in segmentare sat 1982-vesnic cred Doamne ajuta necredintei mele[motivul fonduri structurale vesnic].in lei sumele vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa spuna Necuratul adevarul despre mine oamenilor cu dovezi materialnice 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Este DARUL meu cu schema logica cat chimie in evanghelie arbore genealogic la metoc Frasin ale mele 1900-vesnic[piata unde punct loc]au sortul meu toti NICA si metoc FRASIN 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Are seria mea genetica cu dijma si darul inventiile afacerile meseria si viziunea credinta faptele calendarul ,sinopsis,medicina arhiva istoria antebelica dosarul cu sina telegrafia cartile ziarul cariera,talantii tot multiplicat al meu Tar NIC.ROMANO....1500-etern si vesnic[cu tot ce a cerut multiplicate toate vesnic[semnez pe ruble vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  16. Au doctorii VALONI PLANSA mea de DIRECTOR unde loc 1900-vesnic[izomeri vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa aiba la Punctul Cuib MIZA mea si cibernetica mea sa vada sa auda si ei ca noi la toti ce luam de unde ce ne da cum facem icoana rugaciune ca cine , adresa cum caiet ce scrie de unde informatica cum,iscalesc sa fie ai lor 1900-vesnic[sa fie afacerile noastre la Punc Cuib] vesnic.

    RăspundețiȘtergere