10 august 2012

Ruga


"A se ruga, - deci nu numai a Mă saluta în câteva cuvinte – trebuie să faci în singurătate. A crea gânduri, care sunt purtătoare ale bucuriei tale, ale tristeţii, ale dorinţei, ale decepţiilor tale. În sufletul tău să stai în faţa Mea, a plesni broasca porţilor tale interne, a pribegi împreună cu Mine în trecutul tău, şi a cere ochi de la Mine, pentru a vedea munca Mea în viaţa ta, urmele iubirii Mele, a cere binecuvântarea care să limpezească visele tale, relaţiile tale, ca nu numai să te suporţi, dar să te şi bucuri pentru tine din cauza Mea.
Nu eşti doar o soartă de om rătăcit aici întâmplător, ci visul luminii Mele eterne a apărut cu tine în această lume întunecată.
Da, această rugăciune trebuie învăţată. Vreau să te învăţ. Altcineva şi aşa nu poate să te înveţe să te rogi, doar Eu, Dumnezeul tău, pe cine tu-l numeşti Isus, şi cine te aşteaptă în adâncul sufletului tău, ca să umbli la şcoală la El. Spune-mi şi cu voce tare, ceea ce crezi că ar trebui să aud." (Vocea - 1/28)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu